תאום ציפיות לקוח

לקוח יקר, 

ראשית תודה שבחרת לרכוש אצלנו.

על מנת לצמצם את הפער בין צפיות הלקוח לרמת השרות בחנות אבקש ממך להשקיע מספר רגעים לקרא את השורות הבאות, בכדי שבמידה ותהיה בעיה (והלואי שלא תהיה), נדע שנינו מה השלב הבא ואיך אנחנו מתמודדים עם הדברים.

1. בשל עומס הטלפונים על החנות, לא ניתן לקבל שרות בטלפון אלא בהודעות בלבד.
אנחנו מבינים שזה לא הכי נוח, כרגע זה מה שאנחנו מסוגלים לתת.

2. כל שאלה ניתן להפנות בהודעה בוואצאפ – ואנחנו עונים לכולם.
בשאלות שהמידע עליהן נמצא באתר, הלקוח יופנה לאתר החנות.

3. לוקח לנו בין יום לשלושה ימי עסקים מלאים להכין הזמנה לאיסוף/משלוח.
זה תלוי מזמינות המוצרים בהזמנה ובעומס הלקוחות על החנות, שאיפתנו להכי מהר.
לא ניתן לצפות את זה מראש ואין טעם לשאול מתי ההזמנה תהיה מוכנה.
מרגע שההזמנה מוכנה למשלוח, היא מועברת לחברת השילוח וזמני האספקה הינם כפי הרשום באתר.

4. במקרים חריגים שחסר מוצר מסויים אנחנו מודיעים ללקוח לפני.
על פי רוב מלאי האתר מעודכן, לפעמים יש הפתעות כי החנות הפיזית חולקת את אותו המלאי, ולקוחות בחנות עשויים לשנות את המלאי לפני שההזמנה מגיעה לביצוע.

5. ביטול הזמנה לאחר תשלום יחוייב בדמי ביטול אותם אנחנו נדרשים לשלם ע”י חברת האשראי.
מדובר במשהו בסביבות ה-  5.00 ש”ח.
בעיסקאות גדולות זה יכול להגיע ל- 2.5%.

6. השתדלנו לכתוב בתאור הפריט את כל הנקודות שעשויות להוות מכשול בעיסקה, מומלץ לקרא את תאור הפריט לפני ההזמנה.
אם לא מצויין שהמוצר אורגני – אז הוא לא, אם כתוב שלמוצר אין ריח – אז גם אם קניתם במקום אחר וחשבתם שיש ריח, אין ריח.
אם אתם מחפשים שיהיה למוצר תכונה מסויימת, כדאי שתשאלו לפני שאתם רוכשים, כי אם לא תהיה לו את התכונה שחשבתם שצריך להיות, זה לא יחשב כפגם שבגינו תקבלו זיכוי – לכן במידה וחשוב לכם שלמוצר יהיה ריח מסויים או טעם מסויים – תשאלו לפני ותחסכו את המחלוקת אחר כך.

7. אתם רוצים את ההזמנה עם משלוח בדואר ?
כדאי שתדעו מה הן מגבלות שיטת המשלוח הזו, לפני שתבחרו בה, תוכלו לקרא כאן בקישור הזה, את כל המידע על שיטת משלוח זו.

8. אתם רוצים את המשלוח עם שליח עד הבית ?
כדאי שתדעו שאם אתם גרים בקיבוץ או במושב או ישוב – לוקח לחברת השילוח קצת יותר זמן להגיע לישובים מרוחקים, אך ברוב המקרים זה מגיע במסגרת הזמן הכתוב באתר.
מומלץ לקרא בקישור הזה את התנאים וההגבלות של שיטת משלוח זו.

 

9. באופן כללי כל המשלוחים אצלנו הם בכפוף לתנאי חברות השילוח.
זה אומר שאם יש בעיה במשלוח, אנחנו מחכים לשמוע מחברת השילוח מה יש לה להגיד לפני כל דבר אחר, לפעמים הברור הזה לוקח קצת זמן, וצריך להתאזר בסבלנות – אנחנו לא משאירים את הלקוח בלי מענה – מטפלים בכל בעיה אבל תמיד מחכים קודם כל לשמוע מחברת השילוח מה עלה מהברור שלהם.

 

10. על כל חבילה אנו מציינים את מספר הטלפון שלכם לחברת השילוח.
חובה להשאיר בהזמנה מספר נייד ולא מספר של טלפון קווי מאחר והיום רוב התקשרות של חברות השילוח עם הלקוחות היא באמצעות הודעות לנייד.

Scroll to Top